Teater Västernorrland

Enkät för ditt besök på En midsommarnattsdröm

Vi vill gärna veta hur du upplevde ditt besök. Här är en kort enkät och vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att besvara den. Tack på förhand!

 

Vilket betyg ger du Teater Västernorrlands En midsommarnattsdröm? * Mycket dåligt=1, Dåligt=2, Varken bra/dåligt=3, Bra=4, Mycket bra=5
Om du besökte fikaserveringen, vilket betyg ger du ditt besök?
Vilket helhetsbetyg skulle du vilja ge ditt teaterbesök? Vad gäller allt från publikvärdar, spelplatsen och läktaren? * Mycket dåligt=1, Dåligt=2, Varken bra/dåligt=3, Bra=4, Mycket bra=5
Var det enkelt för dig att navigera på plats? *
Hur upplevde du informationen om föreställningen på vår webbplats, i våra utskick och i digitala programbladet? *
Var har du fått kännedom om En midsommarnattsdröm?
Jag är
Hur gammal är du?